Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris SALSA DE TOMÀQUET I PEBROTS DEL PIQUILLO. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris SALSA DE TOMÀQUET I PEBROTS DEL PIQUILLO. Mostrar tots els missatges

diumenge, 21 de juliol de 2019

CHEESECAKE SALAT...UNA RECEPTA QUE NO PODEU DEIXAR DE PREPARAR!

La vaig veure a instagram i me'n vaig enamorar...aquesta recepta és un gran descobriment! Fàcil, molt vistosa i extremadament gustosa...No deixeu de preparar-la per qualsevol esdeveniment estiuenc que tingueu!


INGREDIENTS
Mig pot de galetes salades
3 nous de mantega
2 ous
75 grams de formatge ratllat
160 grams de formatge crema
sal i pebre
salsa de tomàquet i pebrots del piquillo (o melmelada de tomàquet, o de pebrot)

PREPARACIÓ
Trinxem les galetes salades.




Amb aquest nanotallador és d'allò més senzill!



Fonem la mantega, i la incorporem a les galetes.




Barregeu bé i disposeu al cul del motlle escollit (de 18 cm), apretant bé per compactar la capa.


Reserveu una estona a la nevera.


Mentrestant, barregeu bé el formatge crema, el formatge ratllat, els ous, la sal i el pebre.



Aboqueu damunt la capa de galeta, i enforneu, a 160 graus (opció rebosteria: escalfor a baix, a dalt i ventilador), durant uns 20-25 minuts.


Un cop cuit (veureu que ho està quan el farcit estigui quallat), desenforneu i deixeu refredar.


Abans de servir, repartiu pel damunt la salsa. En aquest cas, una de tomàquet i pebrot del piquillo, però també podria fer-ho amb melmelada de pebrot o de tomàquet.


I llestos! Canela fina!


Que vagi de gust!