Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris ROSQUILLES AL FORN SALUDABLES. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris ROSQUILLES AL FORN SALUDABLES. Mostrar tots els missatges

diumenge, 4 d’agost de 2019

ROSQUILLES AL FORN SALUDABLES!

Aquestes rosquilles són hipermegasenzilles de preparar, i amb uns ingredients d'allò més saludables! Us animeu?


INGREDIENTS (Per unes 10 rosquilles)
2 ous
40 grams de panela
40 grams d'oli de coco fos
200 grams de iogurt grec
80 grams de farina de blat amb llevat incorporat
40 grams de farina d'ametlla
5 grams de bicarbonat
xocolata negra de cobertura i cagallons per decorar

Jo he fet servir aquest oli de coco, bio!

PREPARACIÓ
En el bol de la KA disposem els ous, l'oli de coco i la panela, i barregem molt i molt bé.


En un altre bol barregem les farines i el bicarbonat.


A la barreja d'ous hi afegim el iogurt, en el meu cas, sempre que puc, de La Fageda, que a casa agrada molt.


Barregem una mica més, i incorporem les farines.



Acabem de remenar. Us ha de quedar amb una textura més o menys així.


Omplim els motlles de rosquilles, prèviament ben engreixats (perquè si no us costaran molt de desemmotllar), i cap al forn, a 170 graus, opció rebosteria (escalfor a dalt, a baix i ventilador) durant uns 15-17 minuts, o fins que les veieu daurades i en tocar-les la massa no quedi enfonsada.


Ja veureu com les teniu en un tres i no res!


Només us queda deixar refredar damunt una reixa, i decorar amb xocolata negra de cobertura fosa i cagallons de colors!!! A casa, no va haver-hi temps ni a que la xocolata acabés de solidificar-se!


Que vagi de gust!