dilluns, 30 de desembre del 2019

FINANCIERS DE COCO I GERDS

I continuo amb la dèria de les receptes rebosteres de Le Cordon Bleu...com m'agradaria estudiar en aquesta escola...si un dia penjo la toga, ja sabeu on em trobareu...En fi...aquesta vegada amb uns financiers de coco i gerds que a la meva filla mitjana l'han enamorat tot i que us haig de confessar he fet alguna variació respecte el pas a pas original! La veritat és que, per esmorzar, o a mitja tarda, han sigut molt ben rebuts!



INGREDIENTS (per uns 20-22 financiers)
270 grams de clares d'ou (correponen aproximadament a les clares de 9 ous mitjans)
260 grams de sucre llustre
60 grams de farina d'ametlla
40 grams de coco ratllat
20 grams de mel
100 grams de farina de blat
1 culleradeta de llevat químic tipus Royal
140 grams de mantega fosa
2 capses de gerds i una mica més de coco ratllat per decorar

PREPARACIÓ
Comencem batent les clares i el sucre. Aquí és on crec vaig variar la recepta original, ja que jo les vaig batre força, i em van quedar "merengades", i a la foto de la recepta original, es veu una barreja menys "muntada". Però ja us dic que el resultat va ser molt bo...o sigui que vosaltres mateixos.


Afegiu la farina d'ametlla i integreu amb moviments de baix a dalt.


Tot seguit feu el mateix amb el coco ratllat.


Un cop incorporada la farina d'ametlla i el coco, és el torn de la mel...


...i la farina prèviament barrejada amb el llevat químic.


L'últim ingredient a incorporar és la mantega fosa.


Al final em va quedar una barreja molt flonja que vaig posar dins una mànega i amb la que vaig omplir els motlles, quadrats en comptes dels típics rectangulars. Fixeu-vos bé en aquestes motlles, perquè es pot extreure el cul de cada forat, cosa que facilita molt el desemmotllat.




Per acabar, col.loqueu dos gerds a l'interior de cada porció.



Enforneu a 180 graus, opció rebosteria (escalfor a baix, a dalt i ventilador), durant uns 15 minuts o fins que estiguin daurats.


Deixeu refredar damunt una reixa, i ja els teniu a punt!


Que vagi de gust!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada