Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris PASTÍS D'OREO. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris PASTÍS D'OREO. Mostrar tots els missatges

diumenge, 4 d’agost de 2019

LAYER CAKE D'OREO...UN PECAT CAPITAL!

Normalment no faig el pas a pas dels pastissos d'aniversari...són complicats de preparar, i fotografiar cada graó del procés em distreu de l'objectiu final que normalment tinc al cap, però aquest vaig decidir immortalitzar-lo per poder repetir-lo exactament igual algun dia, ja que es tracta d'un dels pastissos preferits de la meva filla petita!


INGREDIENTS (per un pastís petit, de 18 cm de diàmetre)
Per les bases
5 ous (els heu de pesar amb closca i tot)
el mateix pes dels ous en mantega, sucre i farina (amb llevat incorporat)
dues culleradetes de pasta de vainilla bourbon
la meitat de la part fosca de les oreos d'un paquet ben trinxada

Per la crema
320 grams de formatge crema tipus Philadelphia
100 grams de sucre llustre
90 grams de crema de cacau i avellanes
185 grams mantega
la part blanca de totes les oreos d'un paquet.

Per la decoració
xocolata negra de cobertura fosa
la resta de la part fosca de les oreos trinxada
més oreos i cagallons daurats

Evidentment, les oreo són l'estrella d'aquesta recepta!

PREPARACIÓ
Batem molt i molt bé, fins obtenir una crema ben suau, la mantega i el sucre.


Afegim la pasta de vainilla i remenem fins que s'integri.


Llavors és el torn dels ous, un a un. Haureu de batre una bona estona més, fins tornar a obtenir una massa cremosa.



Llavors és el torn de la farina, amb llevat incorporat,


i de les oreos trinxades (la meitat de la part fosca de les oreos de tot un paquet).


Ja veureu quina massa més cremosa que us quedarà. L'heu de repartir en parts iguals en tres motlles, i enfornar, a 170 graus, opció rebosteria (escalfor a baix, a dalt i ventilador), durant uns 25 minuts, o fins que en punxar-los, l'estri us surti net.


Les bases, un cop cuites, han de tenir aquest aspecte. Si us surten bonyegudes, les haureu d'anivellar.


Mentre les bases es refreden completament, preparem la crema. Posem tots els ingredients, a temperatura ambient, en el bol de la KA i batem, a velocitat alta, ben bé 10 minuts, fins a obtenir una crema d'allò més brillant i suau.


Reserveu la crema a la nevera fins al moment d'utilitzar-la.


I ja només us queda muntar el pastís. Base, capa de crema, base, capa de crema, base, i recobriment complet amb crema. Si veieu que la crema, de treballar-la, se us estova, entre pas i pas, una estona de nevera, i tot solucionat!




La decoració ja és al vostre gust. Jo he posat l'oreo trinxada a la part de baix, la xoco de cobertura desfeta a la de dalt, vessant, i he acabat de decorar amb la crema sobrant, més oreos i cagallons daurats!

Ja veureu, si el feu, que teniu l'èxit assegurat! Que vagi de gust!

dimarts, 30 de setembre de 2014

PASTÍS D'OREO I XOCOLATA

Quan el vaig veure al meravellós bloc de la Marta, "Pebre i xocolata", la setmana passada, vaig saber que no passarien gaires dies en preparar-lo...A casa tinc una fanàtica dels oreos: la Tisge, i aquest pastís sospitava que la faria pujar als núvols...I així ha sigut!!! Aquest pastís, que no necessita forn, i es pot preparar en vint minuts, té una presència immillorable i, a més, especialment pels xocolaters, és més que deliciós!!! És de les úniques vegades que he vist seure a la Tisge, davant un impressionant tros de pastís, i no aixecar-se fins no que no en va quedar ni una engruna!!! A veure què us sembla!


INGREDIENTS
Per la base
300 grams de galetes tipus oreo
100 grams de mantega fosa

Pel farcit
200 ml de nata líquida
200 grams de xocolata de cobertura
50 grams de mantega

Per la decoració
mini oreos
sprinkles de xocolata

Aquestes són la base d'aquest pastís, i la major dèria de la meva filla petita!!!
PREPARACIÓ
En primer lloc, aixafem les galetes oreo. És una mica entretingut, però cal que quedin ben mòltes.


Un cop les tinguem "fetes pols", hi afegim la mantega fosa i remenem bé.


Llavors agafem el motlle que farem servir per preparar el pastís. Com que serà en el que el servirem, trieu-lo ben xulo...Aquests de vidre són molt pràctics, i a mi m'agraden molt.


Repartim la barreja de galeta i mantega pel motlle, i l'aixafem bé, de manera que quedi folrat el cul i també part de les parets.


Després posem el motlle al congelador una estona.


Mentrestant posem en un bol la xocolata i la mantega, tallades a trossets.


Hi aboquem per sobre la nata, que haurem portat a ebullició en un caçó.


Deixem reposar un parell de minuts, i després barregem bé fins obtenir una mescla homogènia.





Tot seguit, repartim aquesta barreja, per sobre la base de galeta.


I decorem amb les minioreos...


...i els sprinkles de xocolata...en aquest cas, uns cors vermells d'allò més alegres!!!



Deixeu reposar a la nevera, com a mínim tres o quatre hores, abans de servir!!!


Quan el traieu de la nevera veureu quin goig que fa!!!



A més és fàcil de tallar i servir...


I ja us dic jo que un tallet d'aquest dolç, us transportarà, si més no momentàniament, al setè cel!!!



Que vagi de gust!