Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris POLOS. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris POLOS. Mostrar tots els missatges

dissabte, 6 de juliol de 2019

POLOS DE FRUITA NATURAL I LLIMONA...COSA MOOOOLT BONA!

Amb aquesta calor no ve de gust ni encendre el foc ni encendre el forn...només anhelo passar estona davant el congelador, amb la porta oberta! Per això, aquests polos de fruita natural i llimona són la millor opció per les tardes que les previsions diuen que encara ens esperen!


INGREDIENTS
Fruita natural
suc de llimona
aigua
mel

PREPARACIÓ
Preparem els recipients que vulguem fer servir per fer els polos. En aquest cas, uns especials per fer polos, o, a falta d'aquests, uns gotets de plàstic d'un sol ús.



Tallem la fruita que tinguem. Jo tenia cireres, nabius congelats i kiwi. 


Punxem les rodanxes en pals de polo...


i els insertem dins els recipients.


En els petits, repartim la fruita tallada i també punxem una rodanxa en un pal i el col.loquem al centre.


En una gerra preparem una barreja amb aigua, suc de llimona i mel. La quantitat de llimona i de mel dependrà de com de llaminers sigueu. Us aconsello tasteu i rectifiqueu fins que obtingueu una llimonada al vostre gust!


Ompliu tots els recipients amb aquesta barreja, i disposeu tots els recipients en el congelador.


Una estona més tard...tindreu aquesta meravella llesta i a punt per refrescar-vos!


Que vagi de gust!

dimecres, 19 de juliol de 2017

POLOS CASOLANS DE TARONJA, XAROP DE GRANADINA I FRUITES VERMELLES...BONS, BONS, BONS!

La calor continua apretant...i per tant...refrescar-se és una prioritat! Fer-ho amb aquests polos -de tot  naturals i saludables-, a més, esdevé un plaer!



INGREDIENTS
Taronges (senceres i en versió suc)
Xarop de granadina
Fruites vermelles (gerds, móres i cireres)
copes de cava de plàstic i palets de fusta

PREPARACIÓ
Rentem bé les taronges, mesurem el diàmetre de la boca de les copes de plàstic escollides, i tallem els culs de les taronges de manera que serveixin de tapa a les copes.




Agafem les fruites, les ben rentem i en el cas de les cireres les despinyolem.


Punxem en un pal, un cul de taronja i diferents fruites vermelles.


Heu d'anar provant, per tal que el cul de la taronja quedi just a l'alçada de la boca de la copa.


Llavors escorrem la resta de taronges, i omplim les copes, sense arribar a dalt.



A cada copa, tirem un rajolí de xarop de granadina.



I amb cada una dels pals ja enfilats amb les fruites, remenem una mica i tapem la copa.


Posem a congelar durant varies hores, i desemmotllem, amb l'ajuda d'una mica d'aigua calenta, just abans de menjar!


Sans, refrescants i d'allò més deliciosos. Qué vagi de gust!

dimecres, 5 de juliol de 2017

POLOS DE LLIMONA, CIRERES I PLÀTAN...QUI EN VOL UN?

La calor apreta...per tant, és el moment de preparar receptes ràpides i refrescants! Aquesta d'avui no us prendrà més de cinc minuts, i el resultat, segons les peques de casa (que els han fet desaparèixer en un tres i no res), deliciós i requeteboníssim!


INGREDIENTS
1 tassa de cireres
3 plàtans
3 iogurts de llimona
1 cullerada de formatge crema tipus Philadelphia
1 got de llet sencera

PREPARACIÓ
Trieu uns motlles per fer els polos, en aquest cas, jo vaig triar unes glaçoneres XL, amb una forma que em va semblar molt addient.


Talleu un plàtan a rodelles, i poseu-ne una al cul de cada motlle.



Claveu el pal escollit (en aquest cas unes culleretes de plàstic de les típiques de gelat) en el plàtan. Així se us aguantarà dret i centrat segur.


Amb l'ajuda del batedor, barregeu bé els iogurts de llimona, la llet i el formatge crema.



Traieu el pinyol de les cireres i talleu a trossets petits.



Afegiu les cireres a la barreja.


Talleu a trossets petits els dos plàtans restants. La mida dels talls dependrà una mica de la mida dels motlles.


Ja només us queda barrejar, omplir amb molt de compte els motlles i posar a congelar 3 o 4 hores com a mínim.


Un cop ben gelats, desemmotlleu...és molt fàcil si mulleu l'exterior dels motlles amb un bon raig d'aigua tèbia...I a gaudir del sabor i del frescor!


Que vagi de gust!

dilluns, 22 d’agost de 2016

POLOS DE MENTA I LLIMONA! PASSEN BÉ A TOTHORA!

Per apaivagar la sed, res millor que llimona i menta...els ingredients d'aquests polos casolans que, a més de bonics a la vista, són un caprici al paladar!



INGREDIENTS (per a 8 polos de la mida dels de les fotos)
1 tassa grossa d'aigua
un grapadet de fulles de menta
1 cullerada generosa de mel
3/4 de tassa de suc de llimona
2 cullerades de sucre llustre
rodanxes de llimona

PREPARACIÓ
Feu una infusió amb l'aigua i les fulles de menta. Afegiu la mel per tal que es dissolgui bé, i deixeu refredar.






Prepareu el suc de llimona.


En un bol barregeu el suc de llimona, la infusió de menta refredada i el sucre llustre. Remeneu bé.


Reparteix el líquid obtingut entre gotets de plàstic mida normal, als que prèviament haurem retallat la part de dalt. 

                             

Talla rodanxes primes de llimona.


Punxa cada rodanxa de llimona en un pal de polo, i col.loca a cada gotet. La rodanxa ha de quedar situada just a tocar el líquid. I no patiu perquè el pal us quedi centrat: la rodanxa us ajudarà a mantenir-lo prou dret.


Deixeu al congelador tres o quatre hores, per tal que quedin ben gelats, i ja els podeu degustar!


Són més que refrescants! Que vagi de gust!