Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris NUTELLA. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris NUTELLA. Mostrar tots els missatges

dimecres, 1 de maig de 2019

COOKIES FARCIDES DE NUTELLA

Aquestes cookies, farcides de nutella, han sigut el descobriment del mes. Per unanimitat, una de les galetes més bones que han sortit del forn de casa...Això si, amb una sola fas un àpat complet, perquè han sortit gegants!


INGREDIENTS (Per 15 maxicookies)
230 grams de mantega
4 ous
300 grams de sucre
1 rajolí de caramel
580 grams de farina de blat
2 culleradetes de llevat químic tipus Royal
300 grams de cagallons de xocolata
1 pot petit de nutella

PREPARACIÓ
Comencem batent la mantega amb el sucre fins a obtenir una crema.


Afegim els ous i el rajolí de caramel, i continuem batent.


Llavors és el torn de la farina i el llevat químic.


I, per acabar, del cagallons de xocolata.


Al final, us ha de quedar una massa més o menys així.


Feu cercles de massa, de la mida de volgueu. Al damunt d'uns hi col.loqueu una culleradeta de nutella, i tapeu amb els altres, ajuntant bé les vores.




Disposeu les galetes, ja farcides, en una safata de forn, una mica separades perquè creixen lleugerament.


I ja només us queda enfornar, a 170 graus, opció rebosteria (escalfor a baix, a dalt i ventilador), fins que estiguin ben daurades. Si són grosses com aquestes, us caldràn ben bé 18-20 minuts de cocció.


dilluns, 8 de gener de 2018

BIQUINIS DOLÇOS...UN BERENAR REVITALITZANT!

El berenar d'avui, primer dia d'activitat normal, havia de ser especialment revitalitzant, per recuperar forces i encarar la resta de la setmana amb una mica més d'alegria! Aquests biquinis han complert sobradament l'objectiu: de nutella i plàtan, xocolata negra i maduixes i de mantega de cacauet i xocolata...Amb quin gust us quedarieu vosaltres? Perquè us asseguro que són tots deliciosos!


INGREDIENTS
pa de motlle sense crosta
nutella
plàtan
gotes de xocolata negra
maduixes
mantega de cacauet
una mica de mantega per untar la paella

PREPARACIÓ
Prepareu tots els ingredients.


Els de plàtan i nutella es fan untant una de les llesques de l'entrepà amb nutella, i repartint pel damunt rodanxes de plàtan.


Els de maduixa i xocolata es fan repartint gotes de xocolata negra sobre una de les llesques de l'entrepà, i cobrint-les amb làmines primetes de maduixa.


I, per acabar, el de mantega de cacauet no té pèrdua: unteu una de les llesques, i repartiu pel damunt gotes de xocolata negra.


Poseu aquestes llesques, farcies, damunt una paella lleugerament untada amb mantega.


Cobriu els farcits amb altres llesques de pa, i unteu la cara superior també amb una mica de mantega.


Aneu girant i coent a foc baixet, fins obtenir un biquinis ben daurats!


Menjar-los calentons és primordial! Que vagi de gust!

diumenge, 3 de setembre de 2017

GOFRES BICOLORS!

Aquest cap de setmana hem estat per casa i amb la peque hem estat cuinant alguna de les seves darrerespeticions...les principals: núvols de sucre, i uns gofres de colors que havia vist en un video per internet! En fi...la recepta dels gofres que hem fet és una adaptació/compendi de diverses receptes que corren per internet sobre gofres belgues, els autèntics, amb perles de sucre...i han quedat deliciosos! Acompanyats, com no podia ser d'altra manera, de nutella, han sigut un sopar de diumenge deliciós i original!


INGREDIENTS
500 grams de farina
10 grams de sal
100 grams de sucre blanc
50 grams de llevat fresc
2 ous i 1 rovell
175 grams de llet tèbia
250 grams de mantega
100 grams de sucre perlat
colorant alimentari blau
nutella i sprinkles per decorar

PREPARACIÓ
Posem en el bol de la KA la farina, la sal, el sucre, els ous i el rovell i el llevat esmicolat.


Afegim la llet tèbia.


Amassem bé amb l'accessori ganxo.


La massa obtinguda ha de tenir una textura tova i no enganxar-se massa.


Tapem amb paper film i deixem reposar en un lloc càlid fins que dobli el volum.



Un cop llevada la massa, la tornem a posar en el bol de la KA, i hi anem afegint la mantega, a temperatura ambient, tallada a trossets.



I tot seguit el sucre perlat. La quantitat del sucre perlat la podeu augmentar una mica, si us agrada molt el cruixent.



Un cop tot integrat, dividim la massa en dos.


En una de les dues meitats, hi afegim colorant blau. Afegiu-lo poc a poc, per així poder parar quan obtingueu el color desitjat.



I ja tenim les masses a punt! És hora d'engegar la màquina, escalfar-la i engreixar-la una mica amb oli de girasol.


Omplim cada un dels motlles amb una cullerada de massa normal, i una altra de massa blava.


I a coure!


Per tal que quedin cruixents per fora i tendres però ben cuits per dintre, jo els he tingut uns cinc minuts.


Ja veureu quina cosa més bona!


Sobretot si els acompanyeu amb la infal.lible nutella!


Que vagi de gust!

diumenge, 6 d’agost de 2017

GELAT DE NUTELLA I COOKIES...AMB AQUESTA CALOR...UNA MENJA INDISPENSABLE!

Ja sabeu de la debilitat dels de casa meva per la nutella...així que de gelats de nutella n'he fet molts, amb diverses receptes i ingredients (un fet amb cacaolat, un altre amb avellanes...)...Però el d'avui és especial perquè: és més suau (porta menys nutella); la combinació amb galetes li dóna un toc cruixent irresistible; no cal preparació el dia abans; i és hipermegasenzill d'elaborar...Ja ho veureu!




INGREDIENTS
400 ml de nata per muntar
4 cullerades de sucre blanc
200 ml de nata fresca
200 ml de llet
4 o 5 cullerades de nutella
cookies
més cookies i nutella per decorar

PREPARACIÓ
Barregem la nata per muntar i el sucre i la muntem. Reservem a la nevera.



En un altre bol, barregem la nata fresca, la llet i la nutella.



Un cop tot integrat, hi anem incorporant, a poc a poc i amb molt de compte, la nata muntada que havíem reservat.



Un cop obtinguda una barreja molt cremosa, l'aboquem mica en mica a la geladora, que ja la tindrem donant voltes.


Entre mitja hora i tres quarts després, veureu com la barreja ha augmentat de volum i està totalment "mantecada"...el que ve a ser amb textura de gelat.


És el moment de trinxar unes quantes cookies (jo he fet servir chips ahoy), i barrejar-les, també amb molta cura, amb el gelat, al temps que l'anem col.locant en el recipient en el que el voldrem acabar de gelar al congelador.





Un cop tot enllestit, el tapeu i el deixeu al congelador unes tres o quatre hores, perquè acabi d'agafar cos!


Per acabar, engalaneu amb una mica més de nutella i unes quantes mini cookies!



Que vagi de gust!