Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris BROWNIE. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris BROWNIE. Mostrar tots els missatges

diumenge, 7 de juliol de 2019

BROWNIE D'OREOS SENSE OU

Avui, en alguns països de l'Amèrica Llatina, celebren el Dia Internacional de la Xocolata...i a casa, per commemorar tan dolç esdeveniment, hem preparat un brownie d'oreo, sense ou i amb sucre de coco! Què faríem els Font Tarradellas sense la xocolata!!!


INGREDIENTS
250 grams de xocolata negra
4 iogurts naturals desnatats
100 grams de mantega
1 cullerada de pasta de vainilla bourbon
200 grams de sucre de coco
160 grams de farina
1 culleradeta de llevat químic tipus Royal
1 paquet d'oreos
un grapat de gotes de xocolata blanca (en aquest cas jo he fet servir les que tenien que eren ruby).

PREPARACIÓ
En un bol, barregem el sucre de coco, els iogurts i la pasta de vainilla.




Hi afegim la farina, prèviament barrejada amb el llevat, i continuem barrejant fins que s'integri.


Llavors, amb l'ajuda del microones, fonem la xocolata i la mantega, i també ho incorporem a la barreja.





Aboquem la barreja en una safata, folrada de paper de forn i untada de mantega, i repartim per damunt (i enfonsant-les) les oreos i les gotes de xocolata.



Enfornem a 190 graus, opció rebosteria, durant uns 25 minuts, i voilà! Ja el teniu a punt! Només quedarà desenfornar, deixar refredar, tallar i servir!


Un goig de dolç per berenar, esmorzar o per qualsevol altre ocasió!


Que vagi de gust!

dijous, 7 de febrer de 2019

BROWNIE ROCKY ROAD

El berenar d'avui l'he tret d'un dels meus llibres de rebosteria francès preferit, que es diu "Les gâteaux du pâtissier". Es tracta d'un brownie rocky road...un brownie amb els fruits secs i els entrebancs pel damunt...Segons les meves filles...de les coses més bones que he fet mai!


INGREDIENTS
Pel brownie
3 ous
180 grams de sucre llustre
180 grams de xocolata negra de cobertura
120 grams de mantega
90 grams de farina

Per la cobertura
100 grams de xocolata negra de cobertura
25 grams de mel
25 grams de llet
festucs, nous i mininúvols

PREPARACIÓ
Comencem batent els ous i el sucre llustre fins obtenir una barreja amb textura tipus crema.




Paral.lelament fonem la xocolata i la mantega.




Llavors barregem la xocolata amb la crema, i barregem molt suaument.



Per acabar, incorporem la farina, prèviament tamisada, amb moviments embolcallants i aboquem en un motlle rectangular, folrat de paper de forn.



Enfornem, a 180 graus, opció rebosteria (escalfor a baix, a dalt i ventilador) durant 25 minuts.


Un cop cuit, desenfornem i deixem refredar.


Mentre es refreda preparem la cobertura..És molt fàcil, es tracta de fondre la xocolata, la mel i la llet i barrejar-ho tot molt bé.



Repartiu la cobertura per damunt del brownie i...acte seguit...


...engalaneu amb les nous i els festucs tallats a trossets, i els mininúvols.



És un dolç espectacular! Ja ho veureu!



Que vagi de gust!

diumenge, 21 d’octubre de 2018

BROWNIE AMB AMETLLES...UN CLÀSSIC!

De brownies n'he fet moooolts, i amb molts ingredients, però aquest, amb trossets d'ametlles, ha quedat espectacular! Esponjós, humit i amb un intens gust a xocolata que el fa irresistible: un berenar molt difícil de millorar!



INGREDIENTS
200 grams de xocolata negra
110 grams de mantequilla
4 ous
120 grams de sucre
1 culleradeta d'essència de vainilla
85 grams de farina de blat
1 culleradeta de bicarbonat
un grapat de trossets d'ametlla
un grapat de gotes de xocolata
sucre llustre per decorar

PREPARACIÓ
Batem el ous i el sucre amb un batedor manual, fins que blanquegin.



Mentrestant desfeu al microones la xocolata i la mantega.




Afegiu la xocolata desfeta a la barreja d'ous i sucre i remeneu bé.


Feu el mateix amb la farina i la vainilla.


Per acabar, afegiu els trossets d'ametlla i les gotes de xocolata. Reserveu algunes gotes per posar al capdamunt.


Aboqueu en un motlle, folrat amb paper de forn engreixat, i repartiu pel damunt les gotes reservades.


Enforneu a 180 graus, opció rebosteria (dalt, baix i ventilador), durant 20 minuts, i 10 més només amb escalfor a baix. Un cop cuit, desenforneu i deixeu refredar.


Ja només quedarà tallar, ensucrar i degustar! Mireu quin interior!


Que vagi de gust!

diumenge, 24 d’abril de 2016

AVUI PER POSTRES... BROWNIE DE LLIMONA!

Feia molts dies que tenia al calaix aquesta recepta de brownie de llimona que vaig veure a l'encantador bloc Sophie Bakery, però les darreres setmanes han sigut molt atapeïdes d'activitats, sortides i projectes en els que acabo embarcant a tota la família, així que, fins avui, no m'hi he pogut posar! El resultat, un petit pecat, de textura humida, amb el toc àcid perfecte! Dir-vos que, a taula, ha sigut vist i no vist...i que només ha quedat el trosset que veureu a la fotografia final...que he amagat precisament per poder fer la dita foto!!!



INGREDIENTS
Pel brownie
125 grams de farina
200 grams de sucre moreno
un pessic de sal
150 grams de mantega a temperatura ambient
2 ous sencers més una clara
la pela ratllada de dues llimones petites
40 ml de suc de llimona

Pel glacejat
100 grams de sucre llustre
20 ml de suc de llimona
una mica més de pela de llimona ratllada
grills de llimona de gominola per decorar

PREPARACIÓ
En un bol barregem la farina, el sucre i la sal.



Afegim la mantega a temperatura ambient, i batem fins que tot estigui integrat.


En un altre bol, batem els ous, la pella de llimona ratllada (que siguin tan maques com les que he fet servir jo) i el suc.



Llavors aboquem els ingredients líquids dins els sòlids i remenem, amb l'ajuda d'una espàtula, i amb molt de compte, fins obtenir una mescla homogènia.


Llavors disposa la massa dins un motlle rectangular, que haureu ben untat amb mantega o ruixat d'spray  antiadherent.



Coeu, aproximadament a 170 graus, en opció rebosteria (escalfor a dalt, a baix i ventilador), durant 25 minuts. Un cop cuit, traieu del forn, deixeu refredar una mica, desemmotlleu i llavors deixeu acabar de refredar completament.


Per acabar, prepareu la glaça de cobertura, barrejant el suc de llimona el sucre llustre i la pela de llimona ratllada.


Repartiu pel damunt...


...i decoreu amb mitges llimones de gominola.


Deixeu assecar una mica el glacejat, i ja el teniu a punt per servir!




Que vagi de gust!