Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris CAKE. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris CAKE. Mostrar tots els missatges

diumenge, 11 d’agost de 2019

CAKE DE LEMON CURD...UN GRAN BERENAR DE DIUMENGE DE VACANCES!

Com que vaig fer lemon curd per donar i per vendre, avui he fet un cake amb el que em quedava...molt i molt senzill de preparar, i d'allò més gustós de paladejar!


INGREDIENTS
5 ous
3 gots de sucre
1 got de nata líquida
1 got d'oli de girasol
un bon raig del vostre licor preferit
1 iogurt natural
3 gots de farina de blat
1 cullerada de llevat químic tipus Royal
1 bol de lemon curd

PREPARACIÓ
Posem els ous i el sucre en un bol, i batem fins que tripliquin el seu volum.


A una mica menys de velocitat, i a poc a poc, afegim la nata, l'oli i el licor.


Us ha de quedar una massa més o menys així.


Llavors, ja a mà, i amb moviments de baix a dalt, hi afegim el iogurt...


...i la farina i el llevat, prèviament tamisats.


Queda una massa poc densa, però força cremosa.


En aquest moment entra en joc el lemon curd.


Col.loquem el lemon curd en una mànega pastissera.


Posem una capa de massa, hi repartim la meitat del lemon curd, cobrim amb la resta de massa, i fem la mateixa operació amb el que ens quedi de lemon curd.



Enfornem a 180 graus, durant aproximadament una mitja hora, i uns 20 minuts més a 160 graus. Els darrers minuts, si veieu que se us torra massa de dalt, el tapeu amb paper d'alumini.


Quan estigui cuit, desenforneu, deixeu refredar una mica, i desemmotlleu.


A punt per queixalar-lo.


Que vagi de gust!

dimecres, 17 de juliol de 2019

PASTÍS HUMIT DE CARBASSÓ I LLIMONA!

Si voleu menjar verdura de manera diferent i mooooolt gustosa, aquesta és la vostra recepta: una variant del pastís que ahir va penjar @sobrillasblog! No us la deixeu perdre!


INGREDIENTS (Per un motlle petit d'uns 18 cm de diàmetre)
250 grams de carbassó cru
150 grams de panela
200 grams de farina amb llevat incorporat
2 cullerades de pasta de llimona
3 ous
100 ml d'oli
I suc de llimona i sucre llustre pel glacejat

PREPARACIÓ
És tan senzill com barrejar el carbassó pelat i tallat amb la resta d'ingredients, al got del batedor de peu, i barrejar bé!





Un cop aconseguida una barreja homogènia, de textura força líquida, abocar en el motlle, prèviament folrat amb paper de forn.


Enfornar a 170 graus, opció rebosteria (escalfor a baix, a dalt i ventilador) durant aproximadament 25 minuts, o fins que, en punxar-lo, l'estri surti net. Llavors treure del forn, i repartir pel damunt el suc de llimona i el sucre llustre, que prèviament haureu barrejat bé. Tornar a enfornar 5 minuts més.





Passats els cinc minuts, desenforneu i deixeu refredar...i ja podreu decorar, presentar i degustar!



Que vagi de gust!

dissabte, 25 de maig de 2019

CARROT AND CHOCOLATE CAKE

De carrot cakes en corren mil receptes, fins i tot aquí al bloc en tinc un amb xocola blanca que és molt bo (clickeu aquí per veure'l), però aquest és molt humit, perquè té molta proporció de pastanaga, i recobert de xocolata negra...resumidament: una delícia!


INGREDIENTS (per un motlle de plum cake rectangular)
2 ous grossos
165 de panela
80 ml d'oli de girasol
1 culleradeta de pasta de vainilla bourbon
1 iogurt
135 grams de farina de blat
1/2 culleradeta de llevat químic
1/4 de culleradeta de bicarbonat
200 grams de pastanaga ratllada o picada
un grapat de nous trinxades
xocolata negra de cobertura per decorar (i si en teniu una mica de blanca
o candy melts de colors, podeu fer una decoració molt xula)

PREPARACIÓ
Bateu molt i molt bé la panela i els ous.


Sense deixar de batre, afegiu-hi l'oli de girasol, molt a poc a poc.


Tot seguit la pasta de vainilla i el iogurt.



Per acabar, ja a mà, incorporeu la farina, prèviament barrejada amb el llevat i el bicarbonat.


I per acabar, la pastanaga i les nous.


Dipositem la massa en un motlle rectangular, prèviament folrat amb paper de forn i engreixat.


I enforneu a 180 graus, opció rebosteria (escalfor a baix, a dalt i ventilador), durant uns 40 minuts o fins que en punxar-lo l'estri surti net.


Deixeu refredar una mica dins el motlle, i després acabeu de deixar refredar completament damunt una reixa.


Un cop fred, foneu xocolata i la repartiu pel damunt, i amb xocolata blanca o candy melts de color, i amb l'ajuda d'un punxó, feu unes decoracions ben xules!




És un pastís boníssim. Que vagi de gust!

diumenge, 24 de febrer de 2019

CARROT CAKE: UN CLÀSSIC DELICIÓS!

Al blog hi ha moltes receptes amb pastanaga (coques, pastissos, bundt cakes, galetes i cupcakes), però avui us presento el clàssic carrot cake: fàcil, sense floritures, i d'allò més deliciós! Si teniu pastanagues a la nevera, ja tardeu en posar-vos a preparar-lo!



INGREDIENTS
Per la base
2 ous
200 grams de sucre blanc
200 ml d'oli de girasol
200 grams de farina de blat
1 culleradeta de canyella
1/2 culleradeta de nou moscada
1 pessic de sal
1 culleradeta de llevat químic tipus Royal
200 grams de pastanaga ratllada o com he fet jo picada

Per la cobertura
100 grams de xocolata blanca
100 grams de formatge crema tipus Philadelphia
una mica de xocolata blanca i una mica de xocolata negra ratllada

PREPARACIÓ
Batem els ous i el sucre fins que tripliquin el seu volum.


Baixem la velocitat de la KA o batedora, i hi afegim l'oli molt a poc a poc.


Llavors, i ja a mà, incorporem la farina, la canyella, la nou moscada, la sal i el llevat, prèviament barrejats i tamisats.




Per acabar, ratllem o piquem les pastanagues, i també les afegim.




Al final us ha de quedar una massa més o menys així.


Amb la massa omplim un motlle de 24 cm aprox de diàmetre, folrat amb paper de forn i engreixat.



I enfornem a 170 graus, opció rebosteria (escalfor a baix, a dalt i ventilador) durant uns 35 minuts o fins que en punxar-lo l'estri surti net.


Un cop desenfornat, i mentre es refreda, preparem la cobertura. Fonem la xocolata blanca amb molt de compte, amb l'ajuda del microones.



Hi afegim el formatge crema i barregem fins a obtenir una crema homogènia.



Amb aquesta crema recobrim el pastís, i acabem decorant amb xocolata blanca i negra ratllada.



Que vagi de gust!