Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris BATUT. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris BATUT. Mostrar tots els missatges

diumenge, 11 d’agost de 2019

BATUT DE DOLÇ DE LLET

Aquesta batut, fet amb gelat casolà, és només una excusa per estrenar la meva última adquisició innovadora: les "canyetes" comestibles! Un gran i ecològic invent! Encara són una mica cares i difícils de trobar, però la idea és bona i si triomfa, que pel bé del planeta espero que si, segur que milloraran de preu i seran més assequibles! De moment n'hi ha de maduixa, llima, poma i canyella...m'agraden totes!


INGREDIENTS
2-3 boles de gelat casolà de dolç de llet
1 got de llet semidesnatada ben freda
nata muntada i cacau per decorar
una canyeta comestible amb gust a canyella

Aquestes són les canyetes comestibles de les que us parlava...

Espero que ben aviat sigui una opció que tothom tingui present!

PREPARACIÓ
Necessitem un bon gelat casolà de dolç de llet. En aquest cas, jo he fet servir el de dolç de llet i xocolata que vaig preparar l'altre dia. Podeu trobar la recepta clickant a aquí.



Posem les boles de gelat i la llet a la batedora de got, i batem enèrgicament.


Col.loquem en un got el batut, i decorem amb nata i cacau en pols.


I preneu-vos aquesta delícia tot xarrupant amb una "canyeta" que després també us podreu cruspir!


Que vagi de gust!

diumenge, 19 de maig de 2019

BATUT DE CREMA CATALANA!

Us haig de confessar que els meus gelats preferits del món i més enllà són el de la gelateria Giotto de Blanes...en especial el de recuit de Fonteta, que és celestial! Però ahir vam tastar el de crema catalana, que també va resultar molt i molt bo, pel que vaig decidir iniciar la temporada de batuts amb un homenatge a aquest gelat i a les postres més tradicionals de casa nostra! 


INGREDIENTS
gelat de crema catalana
llet ben freda
caramel líquid
sucre i unes gotes de llimona per fer els cruixents de caramel

PREPARACIÓ
Primer de tot trieu un bon gelat. Aquest ja us avanço que és espectacular!


En el got de la batedora de peu que tingueu poseu-hi 2 boles de gelat per cada got de llet.


Afegiu la llet...


i bateu.


Decoreu la vora del got amb caramel líquid, ompliu amb el batut i decoreu amb cruixents de caramel, que podeu fer desfent sucre amb unes gotes de llimona i, amb l'ajuda d'una cullera, fent dibuixos sobre un paper de forn, que en 2 o 3 minuts s'enduriran!


Aquest batut per postres o per berenar, us farà ben xalar! Que vagi de gust!

dimarts, 31 de juliol de 2018

BATUT DE GALETES LOTUS I NOCCIOLATA! ENTRADA DIRECTA AL TOP TEN!

Ha triomfat...valoració unànime: el millor batut de la temporada, de galetes @lotusbiscoff_es i nocciolata de @rigonidiasiago (ecològica i sense oli de palma)! Jo la compro a la botiga italiana del meu barri, i no té res a envejar a les clàssiques nutella i nocilla!


INGREDIENTS
4 galetes Lotus
1 got de llet ben freda
1 cullerada de nocciolata
1 bola grossa de gelat de vainilla bourbon
nata muntada, una mica més de nocciolata, ametlla crocant  i una galeta més per decorar

Aquests són els ingredients essencials d'aquesta recepta!

PREPARACIÓ
Posem la llet ben freda en el recipient del batedor de got, i hi afegim les galetes.


Tot seguit la nocciolata i el gelat de vainilla bourbon.



I batem fins que tots els ingredients estiguin integrats.


Prèviament haurem preparat el got on el servirem, sucant la vora en nocciolata i enganxant l'ametlla crocant.


Ja només queda omplir els gots, acabar de decorar amb nata i una galeta més, i xarrupar ben fort!



Que vagi de gust!

dilluns, 17 de juliol de 2017

COCONUT AND COCOA MILSHAKE...O BATUT DE COCO I CACAU...UNA GRAN MANERA D'APAIVAGAR LA CALOR D'AQUESTS DIES!!!

Aquest batut, facilíssim de preparar, és una opció increible per fer passar la calor, en aquestes tardes que, si més no a Girona, estant essent infernals!



INGREDIENTS (per a 3 batuts grossos o 4 més petits)
1 got gros de llet sencera molt freda
1 got gros de llet de coco molt freda
3 boles de gelat de xocolata ben negra
trossets de coco

Aquí teniu tots els ingredients preparats per a començar a fer el batut!
PREPARACIÓ
Posem la llet, la llet de coco i el gelat de xocolata, ben negra, en el got del batedor de peu.


Batem a velocitat alta, durant uns minuts... i ja el teniu a punt.


Serviu en gots grossos, engalanats amb trossets de coco, i amb una canyes ben vistoses!


Que vagi de gust! Ja veureu com el tema de la calor millora!


Que vagi de gust!

dimarts, 28 de març de 2017

BATUT DE MADUIXES I LLIMONA...SEGONS LA MEVA FILLA...EL BATUT DEFINITIU!

A la que el sol comença a fer acte de presència a les tardes, a casa s'inicia la temporada de batuts...n'hem fet i tastat de tota mena, però, segons la meva filla gran, aquest, amb un toc àcid, i per tant molt refrescant, és el definitiu! El secret està en la fruita emprada -les maduixes-, i en el fet que he substituït el gelat per sorbet de llimona! Ja veureu com si el prepareu us entusiasma!!!


INGREDIENTS (per un batut gran)
5 o 6 maduixes
1 got de llet ben freda
2 o 3 cullerades de sorbet de llimona
nata, una maduixeta i un tros de llimona per decorar

PREPARACIÓ
Rentem bé les maduixes i els tallem la cua...mireu aquestes quina preciositat!


Les posem en un pot juntament amb la llet, ben freda.


Hi afegim el sorbet de llimona.



I triturem fins que obtenir un líquid -que serà una mica dens- homogeni.


Dipositem en el got o recipient escollit per servir-lo.


Coronem amb nata...


...i decorem amb un trosset de llimona i una maduixeta.



I a gaudir-ne mooolt! Que vagi de gust!

dilluns, 15 de juny de 2015

NEW YORK CHEESECAKE MILKSHAKE O BATUT DE PASTÍS DE FORMATGE

Encara que avui no fa gaire bona tarda a Girona...us vull ensenyar el batut que ens vam prendre, a la vora del Mediterrani, aquest cap de setmana...Una delícia que podreu preparar qualsevulla de les fabuloses tardes d'estiu que espero ferventment tindrem en els pròxims mesos!!! Es tracta d'un batut inspirat en el clàssic pastís de formatge New York Cheesecake, que està fet amb formatge crema, i recobert de melmelada de maduixa...en podríem dir que és una mena de versió líquida...A veure què us sembla a vosaltres...jo us avanço que, a en Marc, el meu tastador oficial, li va encantar!


INGREDIENTS (Per quatre batuts)
800 grams de maduixes
1 tarrina de formatge crema tipus Philadelphia que prèviament haureu congelat
700 ml de llet ben freda
3 cullerades de sucre moreno
nata muntada

PREPARACIÓ
Rentem i escuem les maduixes. En reservem mitja dotzena per triturar soles, i quatre per decorar (aquestes últimes amb cua inclosa).



Les trossegem i les posem en un bol amb el sucre moreno.


Afegim el formatge crema que, unes hores abans, haureu posat al congelador.



Hi afegiu la llet i bateu enèrgicament. És ideal fer-ho en una batedora americana, de les de peu, però si no en teniu -com era el meu cas-, amb la batedora tradicional (la minipimer) també en feu prou.


Col.loqueu el batut en gots alts, coroneu amb nata, i per sobre hi deixeu córrer una mica del suc que hàgiu obtingut triturant algunes de les maduixes reservades (simplement triturant-les). Acabeu de decorar amb les maduixes amb cua.



I a refrescar-vos....Que vagi de gust!

dissabte, 23 de maig de 2015

EL PRIMER BATUT DE LA TEMPORADA...DE PLÀTAN, CHIPS AHOY I MEL...QUINA COSA MÉS BONA!

Avui ha tornat a fer "caloret", i sembla que ja ha arribat per quedar-se...o sigui que hem decidit estrenar la temporada de batuts amb un de deliciós: de plàtan, Chips Ahoy i mel...Mare de Déu Senyor...si el tasteu us en fareu acèrrims seguidors!!! I no cal dir que, un batut d'aquests en una mà, i un bon llibre a l'altra...és tot el que necessiteu per passar una tarda primaveral de primera!!!


INGREDIENTS (per 4 batuts grans)
4 plàtans
12 Chips Ahoy
3-4 cullerades de mel
1/2 litres de llet ben freda
1/2 barra de gelat de vainilla
nata per decorar

Aquests són els ingredients que donen el gust a aquesta recepta!
PREPARACIÓ
Pelem i tallem els plàtans, i els dipositem al got del batedor elèctric de peu.


I afegim 8 Chips Ahoy (la resta les reservem per decorar)...


...la mel...


...la llet...


...i finalment el gelat de vainilla.


Ho batem a velocitat alta, durant uns 2 minuts...i ja ho tenim a punt!!!


Repartim en gots...


...i decorem amb nata per sobre i les cookies que hem reservat!


Ja veureu quina cosa més bona!!!



Que vagi de gust!