Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris BEGUDES D'ESTIU. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris BEGUDES D'ESTIU. Mostrar tots els missatges

dimarts, 31 de juliol de 2018

BATUT DE GALETES LOTUS I NOCCIOLATA! ENTRADA DIRECTA AL TOP TEN!

Ha triomfat...valoració unànime: el millor batut de la temporada, de galetes @lotusbiscoff_es i nocciolata de @rigonidiasiago (ecològica i sense oli de palma)! Jo la compro a la botiga italiana del meu barri, i no té res a envejar a les clàssiques nutella i nocilla!


INGREDIENTS
4 galetes Lotus
1 got de llet ben freda
1 cullerada de nocciolata
1 bola grossa de gelat de vainilla bourbon
nata muntada, una mica més de nocciolata, ametlla crocant  i una galeta més per decorar

Aquests són els ingredients essencials d'aquesta recepta!

PREPARACIÓ
Posem la llet ben freda en el recipient del batedor de got, i hi afegim les galetes.


Tot seguit la nocciolata i el gelat de vainilla bourbon.



I batem fins que tots els ingredients estiguin integrats.


Prèviament haurem preparat el got on el servirem, sucant la vora en nocciolata i enganxant l'ametlla crocant.


Ja només queda omplir els gots, acabar de decorar amb nata i una galeta més, i xarrupar ben fort!



Que vagi de gust!

dilluns, 9 de juliol de 2018

SMOOTHIE DE PINYA I NABIUS

A l'estiu només venen de gust coses ben refrescants...i els smoothies són una de les millors opcions. Aquest, de pinya i nabius, és espectacular! I amb la batedora de got que fa uns mesos em van regalar, i que ha esdevingut imprescindible a la meva cuina, es fa en un "plis plas".


INGREDIENTS
Pinya i nabius congelats
Suc de mandarina

PREPARACIÓ
Prepareu els nabius i la pinya que prèviament haureu congelat. També els podeu comprar ja congelats. En alguns supermercats en tenen alguna de molt bona qualitat! Reserveu un trosset de pinya i alguns nabius per decorar.


Poseu la fruita dins el got de la batedora i cobriu-la amb suc de mandarina.



Bateu fins que tota la fruita estigui ben triturada. Si us queda massa espessa, afegiu una mica de suc i bateu una mica més.


I ja només us queda omplir el got escollit (en aquest cas un tipus gerra que vaig comprar a Bòsnia) i decorar amb la pinya i els nabius reservats.


I a refrescar-vos! Que vagi de gust!

diumenge, 6 d’agost de 2017

GRANISSAT DE CAFÈ AL ROM! QUINA FRESCOR!

La calor sembla no tenir aturador...A casa només busquem aigua, ombres i begudes refrescants...d'aquí aquesta recepta ideal per mitja tarda: granissat de cafè al rom... Perquè no cal obrir el forn per endolcir-nos la vida!


INGREDIENTS (per a 3 o 4 granissats)
250 ml de cafè (no gaire fort)
sucre
gel picat
rom segons el gust

PREPARACIÓ
Al matí, deixem preparat i ensucrat el cafè. Sigueu generosos a l'hora d'ensucrar, perquè serà aquesta dolçor la única que tindrà el granissat. Deixeu refredar primer a temperatura ambient i després a la nevera fins al moment de preparar el granissat.


Just abans de servir. Poseu el gel picat a la batedora de peu (més o menys el tripe de volum de gel que de cafè).


Afegiu el cafè ensucrat fred...


...i el rom...aquest últim ingredient en major o menor mesura segons el gust.


Piqueu a velocitat alta durant un parell de minuts, fins obtenir textura granissat!


I ja el podeu servir!

Ja veureu que més refrescant impossible! Que vagi de gust!

dilluns, 17 de juliol de 2017

COCONUT AND COCOA MILSHAKE...O BATUT DE COCO I CACAU...UNA GRAN MANERA D'APAIVAGAR LA CALOR D'AQUESTS DIES!!!

Aquest batut, facilíssim de preparar, és una opció increible per fer passar la calor, en aquestes tardes que, si més no a Girona, estant essent infernals!



INGREDIENTS (per a 3 batuts grossos o 4 més petits)
1 got gros de llet sencera molt freda
1 got gros de llet de coco molt freda
3 boles de gelat de xocolata ben negra
trossets de coco

Aquí teniu tots els ingredients preparats per a començar a fer el batut!
PREPARACIÓ
Posem la llet, la llet de coco i el gelat de xocolata, ben negra, en el got del batedor de peu.


Batem a velocitat alta, durant uns minuts... i ja el teniu a punt.


Serviu en gots grossos, engalanats amb trossets de coco, i amb una canyes ben vistoses!


Que vagi de gust! Ja veureu com el tema de la calor millora!


Que vagi de gust!

dimarts, 11 de juliol de 2017

SANGRÍA DE VI DE CIRERA!

En la passada trobada #Gastrodespi, fantàsticament organitzada per la Cristina del molt recomanable bloc Bufet de Postres, em va tocar un deliciós vi de cirera, al que, aquest migdia, li he donat un destí esplèndid: formar part d'una gustosa sangria que ha apavaigat les calorades matinals! La sangria és un còctel popular, molt afruitat, amb mil i una receptes i variacions, que heu d'adaptar als vostres gustos, però que no podeu deixar de preparar, perquè de ben segur us entusiasmarà...tant que haureu de vigilar no us pugi al cap!


INGREDIENTS (Per una gerra grossa de sangria
Fruita tallada petita (2 préssecs, 1 taronja, 1 llimona, 1 poma, un grapat de cireres despinyolades).
3 gots de vi de cirera
2 gots de refresc de llimona
1 got de suc de taronja natural
el suc d'una llima
gel, opcional, a l'hora de servir

Aquest és l'ingredient secret d'aquesta recepta: el vi de cirera,
que lliga molt bé amb aquesta recepta tan afruitada!

PREPARACIÓ
Talleu tota la fruita a trossets.



Aboqueu tots els trossets a la gerra on volgueu preparar la sangria.


És l'hora d'afegir els líquids...3 gots de vi, per 2 de refresc de llimona, per 1 de suc de taronja natural...Si en voleu preparar més, dobleu o tripliqueu aquestes mateixes proporcions.


També incorporeu el suc d'una llima.


Remeneu molt bé, i deixeu reposar una horeta aproximadament. Millor a la nevera, per tal que la serviu ben fresqueta.


Al darrer moment, just abans de presentar, hi podeu afegir gel...però vigileu no provoqui s'agualeixi la barreja!


I a gaudir-ne!!! Que vagi de gust!

dilluns, 26 de juny de 2017

CÒCTEL DE GASPATXO! MOOOLT REFRESCANT!

El gaspatxo és una de les receptes bàsiques a casa en un estiu calorós com aquest...però, l'altre dia, el vam servir, com a aperitiu, en un altre format: en còctel...evidentment, amb una mica d'alcohol...i va resultar espectacular! Mireu qué fàcil sorprendre als vostres convidats amb una copa d'aquest combinat!


INGREDIENTS
gaspatxo 
gel picat
vodka
rodanxes de tomàquet pelat per decorar

PREPARACIÓ
Feu el gaspatxo (també hi ha l'opció de comprar-lo fet...però és molt fàcil de preparar). Només cal triturar 8 o 9 tomàquets, amb 2 pebrots vermell, mig cogombre (opcional), un parell de llesques de pa sec, 2 gots d'aigua freda, un bon raig de vinagre, pebre i sal, i passar-ho tot pel colador xinès. Quan tingueu elgaspatxo fred, poseu-lo a refredar a la nevera. Podeu trobar el pas a pas de l'elaboració clickant aquí.


Un cop fred, hi afegiu el vodka (va a gust, però amb un rajolinet per copa de gaspatxo ens va agradar prou), i el gel picat.


Serviu en unes copes ben xules, i decoreu amb alguna rodanxa ben fineta de tomàquet pelat. Teniu l'èxit assegurat!


Que vagi de gust!

dimarts, 23 de maig de 2017

GLAÇONS DE FRUITA, MENTA I LLIMA...PER DONAR GELOR, SABOR I COLOR A LA BEGUDA MÉS REFRESCANT DEL MÓN: L'AIGUA!

Comença a arribar la calor, i per tant, a casa, és l'hora de buscar begudes saludables per hidratar la canalla...I avui, per estrenar temporada, ens hem decidit per una tan senzilla com l'aigua...si, si..heu sentit bé! L'aigua fresca...això si...condimentada amb uns glaçons de fruites vermelles (gerds i nabius), menta i llima...que li donen gelor, sabor i color! Fàci, fàcil, fàcil, i espectacularment refrescant!



INGREDIENTS
Aigua
fruites vermelles (gerds i nabius)
fulles de menta fresca
llimes

PREPARACIÓ
Renteu-ho bé tot, talleu una part de la llima a trossets i trieu les fulles de la menta més verdes i oloroses.


Poseu a cada apartat de la glaçonera escollida (jo n'he fet servir diverses, algunes amb formes que encara són més divertides) bé nabius, bé gerds, bé un trosset de llima i una fulla de menta.



Afegiu a l'aigua amb la que volgueu omplir la glaçonera suc de llima (la quantitat dependrà del que us agradi...jo he fet servir dues llimes per uns 30 glaçons).



Ompliu la glaçonera amb la barreja de l'aigua i el suc de llima. Un cop ple, poseu al congelador durant unes 3 o 4 hores.


Un cop els glaçons ben gelats, desemmotlleu...



...i ompliu-ne els gots que volgueu servir, alternant glaçons de cada tipus.


Només us falta omplir d'aigua fresca els gots (perquè si la poseu calenta els glaçons es desfaran molt ràpidament), i serviu...



Ja veureu quina aigua més saborosa i divertida que obteniu...segur que fa les delícies de petits i grans...i el que és més important, els treu la sed d'una manera hipermegasaludable!!!
Que vagi de gust!